close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

שומר מסך- תפיסה חדשה לפיקוח גלישה, גם לאנדרואיד

מערכת שורשכז חשוון, תשעג12/11/2012

שורש גאה להציג מערכת חדשה ומהפכנית המאפשרת פיקוח גלישה גם למכשירים נידיים- אנדרואיד, טאבלטים וכדומה. עולם חדש נפתח

תגיות:

הצורך-
לאחרונה ברור לכולנו שישנו אתגר חדש בתחום של המלחמה בבעיות האינטרנט- הבעיה של גלישה סולולרית. כיום, המכשירים הסולולרים מאפשרים גלישה מקבילה כמעט לגלישה מהבית וממחשב "רגיל" ובחלק מהמקרים אפילו גלישה נוחה יותר, מהירה יותר ותכליתית יותר. בגלל ה"אפליקציות" שהן מהירות, נוחות וזמינות. ממילא, כל הבעיות הענקיות שגלישה בלתי מסוננת מציבה עוברות למכשיר הנייד וניתן כיום לגלוש לכל הזוועות, הבעיות והזוהמה העולמית בחלקיקי שניות מהמכשיר.

הפתרון-
שורש מציעה כלי חדש להתמודדות עם בעיית הגלישה בניידים- שומר מסך. שומר מסך מותקנת על הנייד, הטאבלט, המחשב או הטלפון החכם ושומרת את כל הפעילות של המכשיר באתר אינטרנט מרוחק, בדומה לדיני ייחוד, עצם העובדה שתיעוד הגלישה נשמר במקום רחוק ובלתי ניתן לשינוי מונעת נפילות.

שומר מסך-
שומר מסך עובד על מגוון של כלי גלישה סולולריים- מחשבים ניידים, מכשירי אנדרואיד, טאבלטים מבוססי ווינדוס וטאבלטים מבוססי אנדרואיד. המערכת עובדת תמיד ברקע והופכת את המכשיר למשותף וממילא למוגן. המערכת לווינדוס יכולה לרוץ במצב שקט ובלתי מזוהה. התוכנה מוגנת סיסמא וכל שינוי בה מצריך את שם המשתמש והסיסמא כך שלמפקח ניתן כלי רב עוצמה לפיקוח ומניעת גלישה לא נכונה.

סינון-
המערכת החדשה שלנו איננה מונעת כניסה לאתרים לא צנועים, אלא שומרת תיעוד במקום לא ניתן לשינוי ובכך יוצרת מחסום נפשי ורגשי. מנסיוננו, מחסום כזה יעיל ביותר ומהווה חסימה גם למקרים קשים במיוחד. מערכת הווינדוס גם שומרת צילומי מסך של הפעילות במכשיר ובכך נלחמת בכלי עקיפה שונים כמו פרוקסי וכדומה. אנו מבצעים פעולת סריקה על נתוני הגלישה ומסווגים אותם על פי רמזור- רמזור ירוק לגלישה לגטימית, צהוב לבלתי מזוהה ושני סוגים של אדום לגלישה בעייתית.

קשר עין-
מתוך הבנה שישנם כאלה שמעדיפים שלא לרדת לפרטים רבים מידי לגבי נתוני הגלישה, או נתוני סמס ושיחות, יצרנו תוכנית מיוחדת הקרויה "קשר עין", וניתן לבחור אותה לכל מכשיר ברשימה. במסגרת תוכנית זו האתר שלנו יוצר עבורכם רק סיכום של נתוני הגלישה- כמה גלישה היתה חיובית (רמזור ירוק), כמה שלילית וכדומה.

המחיר-
מתוך עקרון, קבענו מחיר חד פעמי על התקנת המערכת, 54 ₪ חד פעמיים. חשבו על זה- 54 ₪ ואתם יודעים שתמיד ישנה הגנה נפשית על הגלישה שלכם, בכל מכשיר שקיים מלבד אייפון ודומיו.

שירותים נוספים-
אנו מציעים שני שירותים נוספים וחשובים, האחת היא מסגרת שבה אנו שלוחים במייל את סיכומי הגלישה (על פי התוכנית שנבחרה, שומר מסך או קשר עין) מידי שלושה ימים והשניה היא תוכנית שבה נשלחת התראה מיידית בסמס או מייל למפקח במקרה של כניסה לאתר בעייתי במיוחד. המחיר לתוכנית אחת מהן הוא 8 ₪ לחודש ולשתיהן ביחד הוא 10 ₪.

להורדת שומר מסך, היכנסו לאתר-

http://shomer.shoresh.org.il

אתם חייבים את זה לעצמכם, למשפחה, לילדים ולבני הזוג.

שגרירים-
אם אתם מסורים לרעיון של גלישה טהורה יותר, מבינים את האתגר שמציב האינטרנט ובעלי יכולת שיווקית, אנו מחפשים שגרירים של תוכנת שומר מסך שיעבדו בקהילות שונות, בתי חינוך וכדומה.

מעוניינים? שלחו לנו מייל
[email protected]

הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה